

Boyabat Belediyesi tarafından, SMA Tip-1 hastası Uras Çağrı Çelik’in tedavisine katkı sağlamak amacıyla destek standı açıyor. Belediye olarak bu süreçte “biz de elimizi taşın altına koyduk” anlayışıyla aktif destek sağlanıyor.Bu kapsamda, Boyabat Büyük Cami Meydanı’nda 6 Şubat Cuma günü saat: 09.00–17.00 saatleri arasında açılacak destek standı öncesinde; Boyabat Belediyesi’nde görev yapan kadın çalışanlar, Belediye Başkan Yardımcısı Ayşenur Türkmen başkanlığında bir araya gelerek yapılacak faaliyetlere ilişkin değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.Toplantıda destek standının açılması, yapılacak ikramlar ve görev dağılımları ele alınırken; dayanışma ve gönüllülük vurgusu ön plana çıktı. Belediyede görev yapan kadın personelin özverili katkılarıyla yürütülen hazırlıkların, Uras Çağrı Çelik’in sağlık harcamalarına önemli katkı sağlaması hedefleniyor.
Boyabat Belediyesi, toplumsal dayanışma ruhuyla yürütülen bu anlamlı girişime tüm vatandaşları destek olmaya davet ediyor.
